zehraaaaxx2 Flzztpdg 16+1 hamileyim 15.hftada ögrendim oglum olucagini👶🏻 hic bulanti yasamadim insallahda yasamam bebegimi ultrasyonda görmesem inanmicam hamile oldugumu😂
AyeglGneGaziolu 15+6 cuma günü öğreneceğiz inşallah bizde😊 bulantılar hala devam ediyor bir ara durmuştu tekrar başladı 😏
Flzztpdg mehbur günler gecmiyo resmen aslında bayram sonu gitmem lazımda dayanamadım byram öncesi randevu aldim😂😂🤰😙😙
Papatyali Burcu16 bende 14+0 oldum 15inci hafta mı oluyo yani 🤷🏼♀️ Bu ay ve hafta işi iyice kafamı karıştırıyor 😂
TBBeYzaBT Papatyali 14+1 - 14+2 - 14+3 - 14+4 - 14+5 - 14+6 - 15+0.- 15+1 bu şekilde hesaplamak daha dogru canım
Papatyali TBBeYzaBT bende öyle hesapladım hep ama 14 sonrası 15 oluyo dedi arkadaş kafam iyice karıştı 😬 😂 sağol cnm
AzizeElif Merhaba 13 haftamda erkek demişti doktorumuz 16.hafta da kiz dedi şuan 1 hafta sonra kontrolüm var bakalım yine değişecek mi 😊
TBBeYzaBT Papatyali aynen öyle yap canım arkadaşın belliki kafası karışmış, hem uygulamada da çok net belli kaç hafta kaç günlük oldugun öle degil mi 🙂 🤗 şimdi kaç haftalıksın