Flzztpdg 14+1 haftalık hamileyim bulantılarım devam ediyor cinsiyet öğrenemedik daha sizler nasilsinizzz😍😍😍🤰
Dilekagrgn Flzztpdg bende 14+ 1 perşembe kontrolum var inş öğreniriz bulantılarım 9. Haftada bitti ama bu aralar kasık ağrım var canım😊
BuesraYildiz Flzztpdg bugün 14+6 yiz yarin 15+0 olucaz gecen kontrollümüzde erkege benziyo demisti cok sükür hamileligimin basindan beri ara ara bulantim oldu ❤
zehraaaaxx2 Flzztpdg 16+1 hamileyim 15.hftada ögrendim oglum olucagini👶🏻 hic bulanti yasamadim insallahda yasamam bebegimi ultrasyonda görmesem inanmicam hamile oldugumu😂
Flzztpdg Hknoznr_ benmde bi ara yoktu yine başladı bi kaç gün çok yoğundu smdi var ama yoğun değil 😊😊
Melisct94 1s15 dakka sonra 13+6 olcaz yarından sonra 14 olcaz bizde 🙈 Allahın izniyle benimde oğlum olucak. 👶🏻💕 Bulantılar devam malesef benimde 😔
Papatyali 1saat sonra 14+0 olacağız bulantı devam ediyor Çarşamba günü randevu var bakalım inş cinsiyet öğrenirim 🙈 çok heyecanlıyım 🤗
MetehaninAnnesi Flzztpdg aslında benim bebeğim çok hareketli idi ama doktor söylemedi dikkat etseydi görürdü.
Papatyali Burcu16 bende 14+0 oldum 15inci hafta mı oluyo yani 🤷🏼♀️ Bu ay ve hafta işi iyice kafamı karıştırıyor 😂
Flzztpdg Burcu16 MetehaninAnnesi aynen benimde öyleydi kıpır kıpırdı cuma başka doktora gittim oda toplamış kendini ölçüm yapamıyorum dedi uyuyodu herhalde kipirdamyrdu😊
Flzztpdg BuesraYildiz benimde oğlumda öyleydi sabah olurdu bulantim geçerdi hemen ama smdi sabah oluyo bide gün içinde acktigim zaman oluyo😊😊