Zelihauzn gebeliğimin başından beri neredeyse hergun limon tükettim. Az tuzla. Fakat 30.haftada ayaklarım davul gibi şişince korkudan tuzu biraktim. Tuzsuzda olmayınca bir bardak suya , çaya , sodaya dilimleyip atıyordum. Daha sonrasında onuda yiyordum kabukla :)