Birgul92hso8 asitli içmek bebeği çürütmüyor doktorlar mide rahatsızlığı olur diye ve asitli içeceklerin içinde kafein olduğu için sınırlı için diyorlar ben aci ekşi tuzlu yiyorum bol bol doktorumda midende sorun yoksa yiyebilirsin dedi 21. Haftaya gireceğiz Bi sorun görünmüyor yani hanımefendi yemek istiyorsa doktoruna sorup yiyebilir kendisini kısıtlamasına gerek yok bence bir hamilenin hasta değiliz dikkatli Bi şekilde doktor kontrolünde yiyip içebiliriz