pol34 Zelihauzn çok çok az atabilirsiniz çok olursa tansiyon yüksekliği yapar ben öyle daha çok seviyorum bir dilimde denemenizi tavsiye ederim 😅
fpkprensesim Zelihauzn ay bende tuzlayıp tuzlayıp yiyorum millet şaşıp kalıyo bide canın çekince sana o hiç ekşi bile gelmiyo tatlı yiyomuşsun gibi🙈😂
minikbaby06 Zelihauzn ben aşeriyordum canım maalesef kanamam vardı limon da kan sulandırdığı için yiyemiyordum 😞 şimdi de midem yandığı için yiyemiyorum 😂 ama tansiyon probleminiz varsa yemeyin yoksa günde bir taneden falan birşey olmaz
Zelihauzn minikbaby06 şuan için yok tansiyon sorunum hani halk arasında denir ya hep tansiyonu düşürür diye bizimki o 😁
Zelihauzn Sose yok daha netlik yok ama doktorumuz oğlana benzetti ilerleyen zamanlarda netleşir inşallah 🙏
Zelihauzn Mervensn1 ekşi yedinmi kız mı diyorlar falan ama saçma bence burda o kadar kişi limon aşeriyor hepsinin mi kız 😁😁
ssuleeyuce Zelihauzn ben sizin gibiydim kesip uzerinede tuz dokup yiyorum ara ara ama. Cok yemek migdeyide yakiyor cunku.
Oysul Zelihauzn aynı durumu yaşadım 13. Hafta civarında deli gibi limon yemek istiyordum ama benim tansiyonum normalde bile 10-7 arasındadır değişmez. O yüzden fazla yiyemedim daha da duser diye.
Gizemshn Ben bu sıralar portakal suyu cok fazla iciyorum bilgisi olan var mi nette içilmemeli felan diyor
Gizemshn Zelihauzn ben çok fazla araştırıyorum bence de icilmeli ama sekeri yukseltiyormus ne kadar doğru bilmiyorum