Ebruklfgul damlali tabi onunda faydası vardır haftalık iğne felan vuruluyomusun? Geçer canım hiç korkma Rabbim neylerse güzel eyler.
damlali Ebruklfgul yok canım kanama olduğu gün acilde vurdular iğne sonra evde fitil progestan yazdı 3tane onu kullanıyorum
WmonallissA damlali bu haftalarda değilde daha sonraki 23. Haftalardan sonra eğer plesanta yukarı çıkmazsa plesenta previa olarak adlandırabiliriz demişti doktorum.17. Haftaya kadar benimde aşağıdaydı, ili defa kanama yaşadım ama çok şükür 17. Hafta olması gerektiği yere çıkmış dedi doktorum, inşallah sizinde bir an önce çıkar 🙏🏻😇
damlali WmonallissA kanama alanınız plasenta ucundamıydı sizindr ay inşallah sağlıkla alalım kucaklarımıza🤲🏻🤲🏻
WmonallissA damlali öyle bir şey dememişti ama plesanta aşağıdaydı sadece, inşallah sizinde yukarı çıkacaktır zamanla🙏🏻 Üzülmeyin bence dikkat edin yeter, bende nerdeyse iki ay çok bir şey yapmadım, hep dinlendim, ağır kaldırmadım.
Ebruklfgul damlali anladım canım benim doktorum haftalık kontrol edecem demişti. Belki seninkide geçmiştir bidaha gittin mi hiç.
WmonallissA damlali şu an 14. Haftadayım Allah’a şükür en işte 15. Hafta eski kan demişti doktorum ,ondan sonra bir daha yaşamadım.17 haftada yukarı çıkmış olduğunu söyledi.
damlali Ebruklfgul ben doktorumı değiştirdim canım ona kalsın 1ay sonra gel dedi Salı gününe randevu aldım inşallah gecmiştir bi ara kahveengi pıhtılı geldi sonra durdu sanırım doktor kahve gelebilir korkma demişti
Ebruklfgul damlali evet evet canım benim doktorumda dediki o kanama ya kahverengi leke olarak alttan gelebilir korkma yada büzüşüp kaybolur demişti büzüşüp kayboldu demekki hiç lekelenmem olmadı. Seninkide kahverengi olarak akıp geçmiştir inş.
3545mb Kızlar benim de kanamam oldu 14 haftalikken. 2 haftadır istirahatteyim. Proluton iğne kullanıyorum haftada bir, progestan 200 mg kullanıyorum fitil olarak. 3 cmlik bir hematom göründü. Ne zaman geçer bilmiyorum kahverengi kanamalarim devam ediyor hala.
Mavilotta Ebruklfgul progestan fitl şeklinde alınca yan etki yapmıyor aslında ama… Neden o şekilde almadınız
Ebruklfgul Mavilotta ağızdan yan etki yaptı kullanıp bıraktım sonra gene progestan kullanmam gerekti doktorum alttan al bu sefer ozaman yan etki yapmaz dedi aynı yan etkiyi yine yaptı. Doktorumda şaşrdı ama gerçek 😃
Yaso26 damlali 20 hafta önce teşhis konulursa çoğunlukla çıkıyormuş bana 15. Haftada şiddetli kanama olması sonucu konulmuştu teşhis 21. Haftada yukarı çıktı
Nilcee Bnmde aynı sorunun. Var hc yukarı ckmazssa ne olur ilk cocugu sezeryanda yanıtlarmısınız bnm sorumuda kızlar
nesibe_baris Nilcee eğer yukarı cikmazsa sezeryan ile doğum yapılıyor biliyorum normal doğum önerilmiyor fazla kanama olacağı için . Korkmq ileriki haftalarda yukarı çıkar
Minisannesi2904 damlali benim kanamam vardı plesantada oldukça fazlaydı ve 5. Ayda kapandı çok şükür 35 haftalığım şu an kafanıza takmayın olur öyle şeyler takip altında olup ilaçla desteklendimi sıkıntı olmaz inşallah
Nilcee Bnmki ckmamıs plesenta previa ddi 21+5 im ckmadı ama bebekte skntı yok haraketini hssediyom taktım iyice 3 4lerde uyuyom bzn uyumuyom
Ebruklfgul Mavilotta ağızdan aldığımda vucüdumda burnumun içinde ve gözlerimde kaşıntı yaptı. Vajinal aldığımdada burnumun içi ve gözlerimde kaşıntı yaptı.