damlali bunun teshisi 22 23 den sonra koyuluyor genelde onun öncesinde yukarı cıkma ihtimali cok cok yüksek oldugu için gebeye denmiyor normalde 22. Haftada banada tamamen rahmi kapatıyor dediler bugun gittim 1 2 cm yana kaymıs rahimden 1 ay daha dikkat edersen düzelir normal yaparsın dedi doktor