Ozgeyuce46 canım ben şimdi 2. Bebek için gidiyorum. Dondurulmuş embriyolarım var benim. Şu an sadece transfer için doktorum 4350 TL istedi. Bana 2 sefer yumurta toplama işlemi yapıldı. Narkoz veriyorlar sen hiçbirşey hissetmiyorsun ilk toplama işlemimde narkozdan kalkınca ağrım falan olmadı. Odada uyandım ama ikincisinde hafif ağrım oldu ama dayanılmayacak gibi değildi. Hemşireler zaten başımdaydı ayıldığımda ağrım var dedim. Tamam hemen iğne yapacağım dedi. Serumdan ağrı kesici iğne yapıldı. 15 dk içinde ağrım falan kalmadı. Kendim Giyindim geldim eve. Narkoz biraz sersem yapıyor ama eve gelince 2 saat uyudum hiçbirşeyim kalmadı.