Ozgeyuce46 korkma canım ve şunu unutma ne olursa olsun herşeyde biraz mutlaka ağrı olur ama uzun süre sana ağrı çektirmiyorlar hemen ilacını veriyorlar. Tüp bebeğin en zor kısmı ne rahim filmi, ne yumurta toplaması ne de transfer. En zor yanı transfer sonrası İğneleri ve ilaçları. Korkacak birşey yok emin ol ve için kafan rahat olsun kendini rahat bırakmazsan olmaz.