Ozgeyuce46 ne demek istedin anlamadım cnm 🙄 eğer sormak istediğin anestezi nasıl alınıyorsa.. beni ameliyathaneye aldılar serum takıldı, kalp atışını dinlemek için aletler yapıştırıldı, tansiyon aleti takıldı sonra anesteziyi verdiler uyandığımda ameliyathaneden odaya götürüyorlardı. Bi 10-15 dk sersem gibi oluyorsun hep uyumak istiyorsun sonradan açılıyorsun. Uyandığımda falan hiç bir ağrım yoktu. Zaten 3. Gün transfer oldum