bircivcivannesi Momayse arkadaşlar panik atak başlangıc belirtileri vardı bende de maneviyata yönelerek çözüm buldum, ibadet ve duayı artırın, nefes egzersizleri yapın hem hamilelik sürecine hem ruh halimize iyi yansıyacak fark edeceksiniz 🌼
momelif Momayse Rabbim dusmanima vermesin hayattaki en zor hastaliklrdan oldugumda anladmki ne cok insan varmis bu hastalikla yasayan Rabbim hepimize sifa versin sahmeran suresini okumani tavsiye ederm Allahina skurler olsn onunla ck rahatladm
momelif Momayse cok iyi anliorm bnde de var ve bu yuzden hamile kalmak bile istemiorm bazen gozumde ck buyuyor ama bir yandanda diorm nereye kadr yalniz hersy beyni yonlendireblmekte bitiyor dualar cok yardimci oluyor bolbol Allaha sigin Rabbim insaallah derdini verdi dermaninida verecektir Allahim yardimcimiz olsn cok zor ama basedebilmeyi ogrenmeliyiz bu hayat bole zindan :/
Momayse momelif kusura bakma canim sıkıyorsam seni mesela sende de her duydugun olumsuz haberi kendine yorumlama oluyor mu
ece_2206 Momayse ben mesala duyduğum her iyi haberi ben niye hiç mutlu olamıyorum hersey yolundayken diye kendi kendimi yiyorum 😃
momelif Momayse yok cnm estafurullah oluor tbi ozellkle biri yanmda bir hastalktn belrtilernden bahsetsin hemen o hastalgn belrtikerni yasiorm gnlerce o hastalk bnde vr dir dusunp vucudmda agrilr oluor atak gecirdigim oluor carpinti ve daha bir ck hastalk br arada oluor birine kotu bsy oldgnda hamileyken mtlaka endise duyrsn bnu bn kmsenb ole seylerni okumamak ve dinlememekte buldum en azindn dha da rhatladm braz insanlrdn uzaklastm dertten kederdn oyuzdn dha ck bas edebliorm smdilik arada kotulesiorm tbi ama ztn dr dedi arada yokluck hayatn boke gtcek hersy beyninde dedi
Momayse momelif hamilelikten dolayı galiba suan duydugum her kötü haberde o benim basima gelecekmis gibi hissediyorum etkisinden cikmam günlerimi aliyor bide bu hastalık basıma geleli 1 sene oldu yolhm basindayim galjba
Lebede momelif ben😪 ama hep olumsuz seyler kime ne olsa bende yasiyorum hep kalp krizi gelio aklima ozellikle sizde derin nefes almaya calisma oluyomu
momelif Momayse bnmde tam İki yil olcak martta ilk bir senem olumcul berbatti sonra artk biraz alismaya basladm bizim sulalede ck vr bu durum oyuzdn sonralara dogru alisiorsun demislerdi dogru cikti ama bn bir yil ilac kullandm yoksa kesinlikle atlatamazdim sna o sekilde syleri anlatndqn uzak dur maalesef insanlr ck anlayissiz bu konuda yasamayanda anlayamior ama hamilelk gectiginde cok asiri kotuysenz br sene ilac kullanin sonra alisiorsnz zatn ilac suresini dr ayarlior ama suan sizin yapmaniz gereken buralarda kotu syler okumamak insanlrn anlattgi kotu olaylri dinlememek ozellikle dogmunuza yakin dogmla alakali syleri sormyn hersy Allahin dedigi gbi olck herkes kotu syler yasams olablr ama bzde yasicz demek deil bu dedigm gbi hersy beyinde bitior bir zaman snra beyne komut vermek gucu artiyor dualar cok onemli bn sahmeran suresndrn snra birde hasta risaliyesini okuduktn snra kendmi dha ii hissettm
Momayse momelif ben tedavinin 6. Ayında iken hamile kaldim ailede benim gibi olan yok sanirım o yuzden beni anlamakta sorun yasıyorlar geceleri tesbih cekerek uykuya dalıyorum mesela rahatliyorum duanin gücüne inaniyorum kesinlikle Rabbim sag salim kucagima almayı nasip ederse bakalim emzirirken doktor ilac yazacak mi
momelif Momayse insallah cocuk dogunca daha ii olacaksin cnm cnku akil baska yone gidince kendmizi biraz untrz belki :) Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin ama tedavinn yarida kalmasi kotu olms smdi yapmanz gereken kendnizi hep sakin tutmak insanlr anlamaz maalesef bna gulmektn oluyor herkes ama diorm ne bilsinler komik gelior kimseyi umrsamiorm zten bnm derdm bna yeter yapck birsy yk şifa kendmizde insaallah Allahin yardimiyla
momelif Lebede olmazmi sanki nefes alirorm ama yarida kalior yeterli degil oksijen nefes darlanior iste bnde de var birsuru hastalk yasiorum sozde :)) ama hepsini asacagiz insaallah Rabbim yardımcımız olsun hayat kalitm yari yariya dustu birde bende sitres tipi bas agrisi vr iki yildir hergn basm agriyor sıkışıyor kafam fena idi br yil smdi hafifledi skur ama hala devam yani bizden ckck begerler vr Allahm yardmcmiz olsn brbirimize dua edelm kendmize ettigimzde
Momayse Lebede bende ölüm korkusu var bide her seyde kalp krizi gecirecekmisim gibi hissediyorum simdide covid korkum basladı ya bulasirda atlatamazsam diye
Aslihanidil Ben 8 sene tedavi gordum hamileligimin 2. Haftası intihara kadar gitti hamile olduğumu bilmiyordum artık yatış vermislerdi yatmak istemedim ilaç kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince herşeyi bıraktım kendimi bebeğime odakladim 33. Haftadayim bı işte doğum korkusu var o kadar