Iraz cok dogru soyluyosun cnm,kendi basina ozgurce nefes alabilmenin önemini bile bilmiyormusuz meger onceden,Allah bunlari hatirlatiyo bizlere,bende abim gbi sevdigin birini kaybettim yillarca bebek istediler bebegi dogdu kendi hastaneye yatti bebegi toplasan 10 gun gormustur,hastane yatagimda bile kendimi unuttum onun vefatina agladim durdum,Allah hepimizin yardimcisi olsun hic kimseye yasatmasin,vefat eden herkesin mekani cennet olsun,sifa bekleyenlere acil sifalar olsun canim 🙏🙏