Momayse Arkadaslar 30 haftalık hamileyim panik atak hastasıyım son zamanlarda o kadar kötü günler geciriyorum ki covid olunca ya cigerlerime inerde farkedemezsem diye düsünmekten deli olacam bununla ilgili bilgisi olan var mı
Kaa Momayse panik atak hastasıyım ve covit oldum hamileliğimin başında ilk günler zordu ama grip gibi. Geçti gitti. Tedbir alalim gerisi takdiri ilahi 🙂
Duygusuz Momayse ya bende öyleyim 33 haftalıgım benim annem dogumda vefat etti hamile kalmadan bile hep bunu düşündüm ya bende aynısı olursa diye ilk dogumum normaldi ama cok kötü gecti kanamam durmadı Bi de korkularım bu eklendi. Şimdi de malum covid var bugun lerde eşimin iş arkadaşlarnda covid cıktı hamileliğin son zamanlarında daha riskli oldugu için daha da cok korkuyorum hepsi üstüste geldi bizede gecerse diye cok korkuyorum
bircivcivannesi Momayse arkadaşlar panik atak başlangıc belirtileri vardı bende de maneviyata yönelerek çözüm buldum, ibadet ve duayı artırın, nefes egzersizleri yapın hem hamilelik sürecine hem ruh halimize iyi yansıyacak fark edeceksiniz 🌼
momelif Momayse Rabbim dusmanima vermesin hayattaki en zor hastaliklrdan oldugumda anladmki ne cok insan varmis bu hastalikla yasayan Rabbim hepimize sifa versin sahmeran suresini okumani tavsiye ederm Allahina skurler olsn onunla ck rahatladm
pamukpamukoldum Bende de panik atak var Sürekli olumsuz düşünüyorum Herkes düşünme diyor ama önünr gecemiyorum
Momayse pamukpamukoldum gercekten cok zor bir durum iki evladim daha var onlara tam anlamiyla ilgi gosteremiyorum normalde hamileligin baslarında yoktu son iki aydır mahvediyor beni bu korkular
pamukpamukoldum Momayse öyle iyi anlıyorumki seni Allah yardımcımız olsun🤲 Tek kalmamaya calıs cocuklarınla kafa dağıt Yine sen şanlısın ev kalabalık
Momayse pamukpamukoldum Allah razi olsun ki kayjnvalidemler var üst katimda sabah cikıyorum aksam iniyorum suan tek kafama takılan covid insallah gecer bunlarin hepsi
pamukpamukoldum Momayse oh daha ne istiyosun benim cevremde kimsem yok Eşimde emniyette çalışıyo sürekli nöbette 🥺 cok şanslısın coook Şükret 🤲 daha iyi olacaksın inşlh
Momayse pamukpamukoldum insallah sende iyi olacaksin birbirimize dua edelim..peki daha öncesinde ilac kullanıyormuydun hamilelikten önce yani
Momayse pamukpamukoldum bende kullaniyordum ama kilo problemim olmadı asırı derece benim hamile kalma zamanım tedavinin 6 ayında olunca suan sıkıntı yasıyorum galiba
Momayse pamukpamukoldum doktorum düsük dozda yazilabilir dedi ama psikiyatriye gidince o da yazmak istemedi zararlarından bahsetti direk
Momayse pamukpamukoldum öyle yapmaya calisıyorum en büyük korkum hep bana birsey ya cocuklarım ne yapar
Duygusuz Momayse benimki baya Bi zor hep düşünüyorum ama suan gittiğim Dr um baya ilgili bu konuda benim içimi cok iyi rahatlatıyor İnş sorun olmadan sag salim gelir bebişler