Guneyinannesi1 kendinize dikkat edin🙏🏻 kapılarını çok kilitlemeyin, muhakkak bi çanta olsun yanınızda.. çok korkmayın sakin olmaya çalışın🙏🏻 ben izmir depreminde 16 katlı binanın 10. katındayım evde tek başımaydım. o sabah hamile olduğumu öğrendim, deprem esnasında dolaplar eşyalar her şey devrildi duvarlar çatladı patladı , öleceğimi düşündüm.. 10 kat aşağıya 60 kusur daire insanla aşağıya indim.. korkudan bir panik atak krizi geçirdim, benim bebeğim daha çok küçüktü maalesef ben o akşam bebeğimi kaybettim.. Çok korkmamaya bak🙏🏻 en güzel tavsiyem sana, güzel bir meditasyon müziği aç elini karnına koy ve bebeğini hisset 🙏🏻 emin ol harika gelecektir