Guneyinannesi1 seni çok iyi anliyorum. Bende izmirdeyim o büyük depremi yasadim cok çok korkunc biseydi😢 tavan uzerime cokmek uzereydi o an elim ayagim buz kesti çok caresiz kaldim o an esimle sarilip yere cokup aglamaya basladim ve kesintisiz 1 dakika sürdü. Ama nasil sallaniyoruz yer ayagimdan kayiyor, koltuklar kaydırak gibi ordan oraya gidip geliyor, mutfagin dolaplari acilip kapaniyordu bardaklar dusmek uzereydi. Ben kosup kapiyi actim merdivenler yikilmak uzereydi o an artik dua edip yere çöktüm. Aglama krizine girdim. Deprem bitince disariya attik kendimizi 1 hafta cadirda kaldik. Rabbim bir daha yasatmasin insallah. Nice çocuklar annesiz babasız kaldı ne anneler babalar çocuklarını kaybetti aklıma geldikçe çok üzülüyorum 😢