Guneyinannesi1 Mom089 bende gecen hafta kurtaj oldum ve cok özlüyorum evladimi ama yapacak bir sey yok 🥺
Razz7020 Guneyinannesi1 merhaba canım nasılsın atlattın mı akşamki şoku? Bu arada hamile misin korku çok etkiledi beni?
Guneyinannesi1 Razz7020 yok geçen hafta kurtaj oldum tsk ederim sorduğun icin zaten stres ve üzüntüden uyuyamiyorum zaten nasıl uyandigimi bilmiyorum valla cok kötüydü hamile olsaydim dahada kötü olurdum
Razz7020 Guneyinannesi1 özür dilerim yarını deştim galiba😔 bende kaybettim bebeğimi şimdi tekrardan hamileyim darısı başına. 🤲🏻 Stres olacaksın üzüleceksin elinde değil çok iyi anlıyorum ama bundan sonraki süreç çok önemli kendini ne kadar çabuk toparlarsan daha iyi olacaksın canım🌸
Guneyinannesi1 Razz7020 yok estağfurullah aklımdan çıkmıyor zaten tez zamanda tekrar bir çocuk istiyorum Allahin izniylr bu sefer sağlıklı olur
Razz7020 Guneyinannesi1 bugün 6+6 geçen hafta keseyi gördük pazartesi kalp atışını duyarız inş🤲🏻 Kaç haftalık kaybettin bebeğini? Bir de doktorun kim?
Guneyinannesi1 Razz7020 12+1 ken kaybettim suan yasasaydi 13+4 flaan olacaktı hayırlısı… Ben Ayşe Seçil ozbana gidiyordum pisman oldum hiç iyi değil sözde iyi sadece şimdi nihat gül var artık ona devam edecegim gebeligim olur ise… Sağlık hastahanesinde
Razz7020 Guneyinannesi1 hımm anladım canım. İyi diyorlar o doktora ama az önce bile dediler komşular hatta. Benimde 16 haftalıktı Nisan’da kaybettim. Doktorum Mehmet bey özel Ege’de
Razz7020 Guneyinannesi1 sürekli kanamam vardı iğne hap hiç durmadı. Adetten bile çok fazla kanamam oluyordu sürekli yattım ama en sonunda suyum geldi maalesef 😔