Anneballari58 doktorum hamileliğimi öğrendiğim anda bana şeker ölçüm cihazı aldırdı ilk 2 hafta hergün yemekten 1 saat sonra şeker ölçüyordum. Genelde 110 çıkıyodu birgün mantı yedim 179 çıktı. Şeker yükselince ağızda geçmeyen bir şeker tadı oluşuyor. Şimdi iyi gittiği için 3 günde bir ölçüyorum. Doktorunuza söyleyin mutlaka şeker gebelikte çok önemli.