Ya ben bu benim böyle sanıyordum. 14 haftalık hamileyim ekmek bile şekerli geliyor hazır su içiyorum normalde ama o da şekerli geliyor musluk suyu aci diye onu içiyorum ya da soğuk su o acı gelmiyor. Sürekli naneli sakız çiğniyorum tatlı çikolata asla yiyemiyorum. Benim de aklıma gebelik şekeri geldi ama bu kadar erken haftalarda olur mu bilmiyorum bir de ikinci gebeliğim ilkinde yoktu sonradan çıkae mi bilmiyorum