Bendede tatlımsı bir tat var normalde acı yemeyen ben sırf o tat gitsin diye acı yiyorum listerin naneli şeker falan kullanıyorum birde dikkat ediyorum mide bulantılarımı bastırsın diye çok ekmek yendiğim günlerde geliyor bu tat inşallah şeker değildir