Beyazmelekkk hayır ben hemşireyim liseden, o zaman öğrendim ve inanın hiç beklemediğimiz bir şeydi bebek.Daha çok psikolojisi beni yordu çünkü tek hedefim atanmaktı ve birde bebek helede böyle riskli bir işte daha sonra kabullenip tevekkül ettim. Şükür ettim bekleyenler ve isteyenler var haksızlık etmek istemedim. Ben tüm konuları bitirdim benim hocamdan daha sonra 3 soru bankası bitirdim her dersten, en son genel tekrarlarımı yaptım son 1 ayda yaklaşık 60 deneme çözdüm ve bu arada beğendiğim soru bankalarının tekrar çözümlerini yaptım 1er kere daha bitirip güncel okumalarımı yaptım. Bu şekildeydi çalısma planım.