Barbi öğrenciyken bile mezun olduğum okulun cerrahisini istiyordum ama bu belirsizlik, hamile kalmam vs neresi olursa girerim diyorum. Siz yine klinikte çalışmışsınız soğumamışsınız, ben hiç çalışmadım, 2019′da mezun oldum evde sınava hazırlanıyorum 🤦🏼♀️ tekrar başladığımda aeratör bile tutamayacağım korkarım 😄 siz ne zaman mezun oldunuz, nereye girmek istiyorsunuz