Goncikim amin sağolun Allah sizinde yavrunuzu saglikla kucağınıza almayı nasip etsin benim sürekli az suyum geliyordu 28 haftada 5 doz sanırım hergun akşam acilde yaptrdik iğneyi biraz ağrıyor yakıyor ama değer emin olun doğduktan sonra iyiki dedim yaptrmisim suyum geldi ansızın doktor ertesi gün doğum olck dedi cnku hep suyu geliyordu ama yatmak bana hiç demediler