Goncikim Kızlar 33 de ciğer geliştirici vuracak doktor ciğer geliştiriciyi kalçadan mı vuruyorlar yoksa serum mu takıyorlar,ağrı sızı yapıyor mu kanama falan yapıyor mu
Elayvz Goncikim kalcadan yapılıyor biraz ağrı oluyor ama çok etkili iğne iyiki yaptrmssm 32 haftalık erken geldi diye
Deletedmom27 Goncikim illa totodan mı oluyo bilgim yok ama ben iki doz totodan oldum😅ağrım yanmam olmadı🙈
Mehtapakgl Goncikim iğne canım, kalçadan vuruluyor. Farklı markalar varmı bu iğnenin ama biraz iğne yakmıştı
Sevmmmm Goncikim ciğer geliştirici iğne herkese mi yapılıyor yoksa erken doğum riski olanlara mi sadece 🤔
Elayvz Goncikim iyi şuan Allah’a şükür 19 gün kuvezde kaldı ve doktor dedi iyiki iğneyi yaptırdık cnku kuvezee baya bebeklerin aileleri yapmamıştı ve bebekler makinaya bağlı baya kaldılar yaptrmak çok faydalı canım sdce kalça ağrıyor okadr
Deletedmom27 Goncikim bana 28.hafta vurdular heran doğum olabilir diye 6 hafta gelişim geriliği vardı..33+2 de doğuma alındım
Goncikim Deletedmom27 çok geçmiş olsun canım🙏 Nasıl bebeğin kaç kilo doğdu küveze falan alındı mı🙏Bende 34 de alınacağım sezeryana da korkuyorum 😞
Deletedmom27 Goncikim teşekkür ederim canım benim..36 cm 960 gram doğdu kerata..48 gün kaldı küvezde …41 cm 1750 gramla çıktık hastaneden..şimdi düzeltilmiş 7 ay 3 haftalık,çok şükür sağlıklı bir şekilde büyüyoruz..şuan 62 cm 6 kilo🥰
Goncikim Deletedmom27 allahım yaaa maşallah 🧿🙏❤️Allahım daha çok sağlık versin ve uzun ömür versin 🤲🤲🤲🤲
Goncikim Elayvz allahım şifasını versin yavrunuzun🤲🤲yok bende yaptıracağım tabiki isterse günlerce ağrısın🙏Bebeğim için yaptıramayacağım şey yok tabiki ama doktor bir gece hastanede yatırırım dedi bana da ondan merak ettim🤷🏻♀️ Benim de34 de alacak bebeği 33 de vuracak
Mnevvr53 Elayvz aynen ben bende 37 hafyada dogum yapmiştim bebegim kuvezde kalmisti ama ciger gelisitirici igne kesinlikle yapilmadi bebegimde enfeksiyon vardi hemde cogerleri gelişememişti ölümle burun burunaydi ama kizim cok sükür gücĺu cikti hepsini 7 gunde atlatti