TDE ayy inşallah canım amin❤️🤲benim plesenta rahmime yapışık,bebeğin çıkış yolu tamamen kapalı bununda kanama yapma olasılığı çokmuş,kanama yaparsa çok kan gidiyormuş oralardan atar damarlar geçtiği için😞anne hayatını riske sokmamak için erken alacağız dedi doktorlarım🙏Şimdiye kadar 9 tane profa gittim hepside aynı şeyi dedi artık kabullendik yapacak bişey yok🤷🏻♀️Allahım hepimize sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almayı ve sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah🤲🤲