Frdglp 28.haftadan beri sancım çıkıyor şu an 36+4 üm. Sakin ol bol bol dinlen Bn geçen haftaya kadar ilaç kullandım geçen hafta ilaca rağmen sancılarım çıkınca doktor bırakalım dedi gelecekse gelir zaten diye. Ama gelen giden yok. Sabırla bol bol dinlenin gelmez inşallah bir de kilosu ne kadar bilmiyorum da bnm doktorum 2500 gr geçince korkma demişti. Ciğer geliştirici de yapıldı küvze girmeden evine gelir merak etme demişti. Çok içim rahatlamıştı.