Frdglp stres yapma çok sıkıntılı bi durum olsa doktorun mutlaka yatırırdı bırakmazdı seni benim doktorum 36 yı görelim yeter diyordu şimdi gelmiyor işte bu arada benim serumla da kesilmemişti sancım yani ben sadece kasılma hissediyordum ama nst de yüksek sancı çıkıyordu 2 günlük bi ilaç tedavisiyle tamamen kesildi kasılmalarım