Frdglp Girlpowerbabe aslinda duzenli degil hafif hafif geliyo bide yuzume ates basiyo birden kizariyorum doktora gtmem gerekiyomu acaba🥺
Girlpowerbabe Frdglp yani doğum sancısı fark edilmeyecek bişey değilmiş öyle diyorlar belden kasıklara giren şiddetli ve düzenli bi ağrıymış bi doktorunuza sorun isterseniz burada ne desek doğru olmaz
Frdglp Esracnrr27 insallah bende o kadar beklerim ben sadece kuvoze grmesinden endiseleniyorum dogar dogmaz yanimda olmasini isterim her anne gibi insallah oyle nasip olur🤲🤲
TDE Frdglp eğer düzenliyse ve gittikçe artıyorsa araları da azalıyorsa gerçekmiş bugün biraz araştırdım da
TDE Frdglp Valla benimki de öyle kısa süreli Bi doğuruyom galiba diye düşünüyom sonra ağrım geçince yalancıymış diyorum :)
Frdglp Umutum04 benimde 34.haftamda nstde sancim cikti eger sancimi durdurmasalardi cati muayenesi yapicaklarini soylemislerdi sen yinede hazirlikli ol derim insallah hersey yolnda giderde gerek kalmaz🤲
Umutum04 Frdglp çok teşekkür ederim 2 gün önce gittim kontrol için çok şükür sancı çıkmadı sadece nst ye bağlandım :)
civcivimm_ Frdglp ben 28 haftalıkken vardı serum ciğer geliştirici yapıldı cok şükür dogmadi o haftalar simdi 35 haftalik olcam
Frdglp civcivimm_ ne guzel bizde bi 3hafta beklesek yeter insallahda oyle olur saglikla zamaninda gelsinler insallah🤲🤲
TDE Umutum04 evet o zman söyledi. Bu arada doğum yaptım üç gün önce. Normal oldu. Bebeğim de tam üç kilo doğdu Bi sıkıntı çıkmadı şükür
Umutum04 TDE aa öyle mi sizin adınıza çok sevindim.Hayirli olsun Rabbim analı babalı büyütsün inşallah.Darisi şafak sayıp bebeğine kavuşmak isteyenlere olsun inşallah 🤲