Elvinferide moral olarak baya kötüyüm kaşıntılar hiç uyutmuyor
bugün doktora gittik bebeğin ciğer gelişimi için iğne yaptı galiba 37.haftada sezeryan yapıcak
açıkçası doktorun tutumu da biraz moralimi bozdu eve geldim saatlerce ağladım . Hayırlısı tabiki ama hamile bi bayanın psikolojisini göz önünde bulundurarak kelimeri seçmesi gerekirdi biliyorum zaten riskli bi durum ama abartarak da durum riskli vs denmez ki
neredeyse doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum