merenimo eczaneden aldı eşim ama pahalı 210 tl muadili de sizin kullandığınız ilaç ve onu devlet ödüyor . Benim doktorum biraz değişik olduğu için devletin ödediğini yazın da diyemedim 😕açıkçası doktorum ile iyi bir kontak kuramadım bu saaaten sonra da değiştirmeyim dedim ama doktorun verdiği moral motivasyon da çok önemli benim doktorum hep endişe verici konuşuyor rahatlatmıyor sorularımı alaycı yanıtlıyor ultrason da bebeğimin yüzünü görmek istediğimde ben şakayla karışık ben fotoğrafçı değilim diyor yani açıkçası devlette çalışan bi doktor gibi davranyor . İyi bir hastaneye gidiyoruz Florance nigtgale Ataşehir e doğuma 10 bin TL vereceğiz ve insan ister istemez farklı bi muamele bekliyor