Yazarım tabi karaciğer enzimleri 1 saate çıkmıştı benim safra asidi bir hafta sonra çıkar dediler sizin ne zaman yükselmişti enzimleriniz daha önce. Benim 7 haftalıkken yine bu rakamlardaydı doktora göstermiştim bazı ilaçlar yapabilir Demişti önemsememişti acaba diyorum o zamandan mı vardı bir anormallik