Gamze23_65 seyma34 7. Haftada tekrar gittik biraz gelişme var bebekte kalp atışları titreşim şeklinde duyuldu net değildi 8. Haftam oldu dün ama gidemedik bulunduğum ilçede yollar kapali
Acemianne07 Gamze23_65 6 haftalıkken hafif kanama şikayetiyle doktora gittim.kese göründü sadece.doktorum 2 hafta sonra gel dedi ve bebiş göründu kalp atışı bile dinlendi🙏🏻simdi 19 haftalik olduk🙏🏻yani canını sıkma bu haftalarda görülmemesi çok çok normal🤗
seyma34 Gamze23_65 bende 9. Haftaya kadar gittim kese büyümeye devam etti ama bebek gözükmedi geçen hafta kürtaj oldum ☺️
Gamze23_65 seyma34 geçmiş olsun rabbimin vardir bildiği hayırlısı budur demek çok fazla kürtaj olan kişi var sonrasında bebeği kucağında olan var inşallah seninde öyle olur
Minnakmucizemm Balyanakmmom en son baktığında keseyi görünce 5 haftalik demişti bebek gorunmemisti daha. benim kanamam değil de kan isemeye başlamıştım ben cok susuz kalmış çünkü 15 gün oruç tutmuştum hamile olduğumu bilmeden. Öyle diğer türlü bir kanama olmadi.
Gamze23_65 Minnakmucizemm Balyanakmmom kanamam 6. Haftada olmuştu 7. Haftada alttan bakıldı bebekte gelişme var dedi ama kalp atışları net degildi
Gamze23_65 Ltfy-ctn55 en son 7. Haftada gorunmedi Çarşamba 9. Haftam olacak ama bulunduğum ilçede yollar kapalı ve ben kontrole gidemiyorum 😔
Gamze23_65 seyma34 Siz kürtaj olmadan önce sağlık durumunuz neydi olumsuz birşey varmiydi belirtisi var mı kalp atışını olmamasinin
seyma34 Gamze23_65 9. Haftam da gittim bebek gözükmedi kürtaj oldum aynı gün çok korkuyordum ama hiç birşey hissetmedim çıkınca da normaldim herhangi bi ağrım olmadı hiç inşallah senin öyle birşey olmaz ama nasıl bu kadar bekleyebildin ben meraktan öldüm ☺️
Gamze23_65 seyma34 İmkansızlık o kadar kötü ki inan içim içime sığmıyor ama yok yani saglikciyim izin yok yol kapalı elimden birşey gelmiyor o kadar yorucu ki gün boyu ayaktayım yine kahverengi lekelenmelerim başladı hafta içi gideceğim inşallah 🤲