Gamze23_65 benimde başıma gelmişti. Çok erken öğrenmiştim ben. Tam 5 gün boyunca alttan baktı doktor sırf keseyi görmek için. 5 günün sonunda kese gördük. Bi kaç gün bebek göremedik oda 3 4 gün sonra göründü bide 1 haftada kalp atışını duymak için bekledik. O dönem cok stresli bir dönem. Bide ben çok sıkıntılar yaşamıştım mucizem gibiydi resmen. Aklımız gidiyordu. Şükürler olsun şimdi 11 aylik oldu kucağımda 😊 gönlünü ferah tut inşallah hic bisey olmayacak 🤲🏻🥰