Gamze23_65 bende bu hafta gittim adet tarihime göre 5+6ydı ama ultrasonda 6+2 çıktı sadece kese gözüktü 12.4 mm boyutundaydı hoca herhangi olumsuz bişey demedi iki hafta sonra gelin o zaman tüm gerekli tahlillerinizi de yaparız dedi ama benimde içim içimi yiyor nasıl geçecek bu iki hafta zaten daha önce bi kürtajım var o yüzden endişeleniyorum inşallah sağlıkla rabbim bize nasip etsin bebişlerimizi🙏