Krm21 selinyslgz09_ çevremde olumsuz şeyler yaşayan çok oldu. Bana da doktorum ya öete ya turgay dedi kronik hastalığımdan ötürü ben de turgay bey e gittim. Down sendromlu olabilir dedi sadece bir kemik uzunluğundan. Eşim de ben de uzun değiliz bize bakıp siz de kısa değilsniz ki bu cocuk niye bu kadar kısa dedi. Nifty veya amniyosentez önerdi. Onun dısında iki doktora daha gittim onlardan biri her sey normal dediZ diğeri de benim söylemem üzerine çok az br kısalık var ama yapısal sizler de uzun degilsiniz dedi. Kendi doktorum da aynı sekilde söyledi. Ama benim 1 ayım zehir oldu nifty verdim mecburen kafam rahatlasın diye. Buna benzer çok yaşayan var cevremde.
selinyslgz09_ Krm21 Ben normal muayeneye de melih hocaya gidiyorum detayli ultrosana da ona gideceğim ama belki daha iyileri var mi diye öğrenmek istedim ama sanirim en iyi seçenek melih hoca
Krm21 selinyslgz09_ melih hocanın da görmesini istedim bir de tıpta da kaydım olsun dedim. Bence ona gidiyorsanız ona gitmeniz yeterli başka bir doktor aramayın. Eğer içiniz rahat etmezse Ahmet uysal eskişehir in en iyi radyoloğu ona gidebilirsiniz ben çok memnun kaldım. Bebiş doğdugunda da kalça muayenesine ona götüreceğim ☺️
selinyslgz09_ Krm21 Melih hocadan çok memnunum ama 2. Bir seçeneğim de olsun diye düşündüm ama bu doktoru da yazdim eğer istediğim gibi geçmezse bu doktora da randevu alacağım 🌸
selinyslgz09_ Larinnaz 18+1 haftalığım 13 haftadayken ben sordum cinsiyet icin daha cok erken ama erkeğe benziyor 16 haftada daha netleşir dedi 17 haftalikken gittiğimde net erkek dedi yani 16 17 haftalarda söylüyor genelde
Krm21 Larinnaz yok ben acıbademde mine inan a gidiyorum. Ama melih hocanın da görmesini istediğim için ona da gitmek istedim detaylı usg de. Ben 34. haftadayız 😌
Larinnaz Krm21 hımm annadım,teşekkür ederim,siz bitirmiş sayılırsınız maşallah,bnm 2. Bebegim ,darısı vana 😂
Larinnaz selinyslgz09_ hım daha cok var ozaman 😊12 de gidicem detaylı için sölemez ozaman.kızımda 12 de belli olmustu
selinyslgz09_ Larinnaz Siz yine de sorun belki tahmin de bulunur bana erkeğe benziyor demişti dediği gibi de çıktı erkek
Larinnaz selinyslgz09_ tabi sorucam muhakkak.teşekkür ederim.siz detaylı ultrasonu melih hocayamı yaptıracaksınız