selinyslgz09_ Bayanlar merhabaaa 🌸 Detaylı ultrasona gireceğim Eskişehir de önerebileceğiniz yerler var mı?
Oysul selinyslgz09_ tam teşhis görüntüleme merkezinde ızm. radyolog Tarık turan var. Süresi uzun Sıkılmam derseniz onu önerebilirim. Bizzat tanıyorum ilgili bir dr. yaklaşık 1-1.5 saat sürüyor. Ücreti 350 tl.
Msd26 selinyslgz09_ benim araştırmalarımda hep Alper bey diyorlardı gidenlerde memnun doktorum turgay ve osmangazide Mete beyi önerdi ben sordum Alper beyi duymuştum diye oda Alper bey radyoloji uzmanı biz perinatoloji uzmanının görmesini istiyoruz dedi sonra düşündüm zaten gitme sebebim bebekte bi sıkıntıyı tespit etmesi önemli olan bebiş yani ben Turgay şenere gtcem
gmzrk Minnakuzum alper beye bende gittim ama detaylıya değil sadece nasıl diye gittim bi detaylı kadar muayene etti sağolsun detaylı da ona gideveğim de ücreti sormasım çok güzel ilgileniyor çok memnun kaldım
Esmos26 Dün gittim daha gürlifeda Ahmet uysal herşeyi çok güzel anlattı gösterdi 20+4deyiz resim çok net olmadı sadece ama bebeğim sürekli hareket etti onun etkisiydi 400 TL ücreti
Esmos26 selinyslgz09_ 15-20 dk sürdü benim tüm detaylarına baktı kalbi beyni kemikleri ağzı burnu 2 adet fotoğraf aldık 1 tane CD verdi CD’de 12 tane falan foto var.. raporları verdi birde kendi doktoruma gösterebilmem için
Oysul selinyslgz09_ doktorlar caddesinin başında edi-koop var ya market onun sırasında sağlık iş hanıydı yanılmıyorsam orada.
selinyslgz09_ Elif26a Tyrgay şeneri duymuştum baya iyi bir doktormus sanirim neler veriyor ne kadar sürüyor muayene
selinyslgz09_ Msd26 Mete hocayi biliyorum Türkiye de en iyi 5 doktordan birisi ve Eskişehirin kadın doğum başkanı alanında gerçekten çok ama çok iyi bir doktor ama gel gelelim ki çok sinirli bir doktor ben bir önceki hamileliğim de gitmiştim biraz sert birisi.
Msd26 selinyslgz09_ bende üniversite hastanesi olduğu için gitmicem eşimde girebilsin diye insallah olmaz tabi ama riskli bi durumda sinirlide olsa mecbur gidilir tabi:(
selinyslgz09_ Msd26 osmangazi de esleri aliyorlar muayeneye ama yine de gitmek zorunda kalirsaniz melih velipasaoglu var oda prof. Onu öneririm