Seni cok iyi anlayanlardan biri de benim . 14 temmuzda 37+4 haftalikken karnimda vefat etti oglum . Acısı tarifsiz . Cok zor .Rabbim kimseye yasatmasin insallah…yasayan herkese sabir diliyorum tek tesellimiz cennette kavusmak. Rabbim bu evladinizi sag salim kucaginiza almayi nasip etsin insallah ❤