Alwayshope Meryemkale ay Allah razı olsun çok sağolun o güzel dilekleriniz o güzel dualarınız için iyi ki varsınız ♥️
Nur34can Şuan ben 37+2 salı günü tekrar kontrolüm var benim bebeğim içinde 2 hafta bacak gelişim geriliği var dedi şuan çok korku sardı beni çok kötü oldum rabbim size sabır versin
Alwayshope Nur34can hiç korkmayın hareketleri takip edin erken doğum derlerse de bir dakika düşünmeyin
BabyYoda Alwayshope Canım benim canımm. Hikayeni karşına geçip ellerini tutarak senden dinledim sanki… 1 Ekim günü 39 haftalık evladımı karnımda kalbinin durması sebebiyle toprağa verdim… Şimdi ben de 5 haftalık hamileyim. Senin kalbindeki acıyı aklındaki korkuyu birebir yaşıyorum inan ki. Sana söz yine baharlar gelecek! Biz de alacağız evlatlarımızı kucağımıza. Nur topu gibi yavrularımız olacak bizimde. Rabbim bizimle güzelim 🙏🏻
Alwayshope BabyYoda çok çok çok üzüldüm anlatamam.. acını bende en derinden paylaşıyorum hiç korkma herşey çok güzel olacak🙏🏼 Korkma demekle de olmuyor biliyorum her kontrole gidişimde bacaklarım zangır zangır titriyo olumsuz bişey duyucam diye ama düşünüyorum elimizden geleni yapıyoruz eğer bişey olsa ne yapabiliriz ki diyorum ama sen yüreğini ferah tut biz kaybettiğimiz yavrularımıza çok benzeyen kardeşlerini kucaklayıp cennete kavuşacaz inşallah ♥️
Smylcn_ Alwayshope Canımmm bacımmmm ☹️ Bende 35 haftalığım. Yazının tamamını okumaya yüreğim yetmedi ki seni düşünemiyorum bile. Allah yar ve yardımcınız olsun. Cennette sana kavuşmayı bekliyor olsun. Tüm dualarımda artık sende varsın. Seni ve yaşadığını asla unutmıcam. Allahım kalbine göre versin ❤️
Alwayshope Smylcn_ böyle iyi yürekli güzel içten dualarınızı almak benim için öyle kıymetli ki görmeden bir sürü insanın yüreğine dokundum sanki. Allah hepinizden tek tek razı olsun beni öyle mutlu ettiniz ki♥️
_Mother_ Alwayshope canım benim yaa kurban olim ben size rabbim bu bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 bebeğini kaybetmiş bir anne olarak seni çok iyi anlıyorum bende şuan 23 haftalık hamileyim sende bana dua et lütfen inşallah bu defa buraya pozitif güzel doğum hikayemizi paylaşırız 😍😇🙏🙏
Alwayshope _Mother_ allah razı olsun ♥️ Etmez miyim her zaman dilimde herkes tabi ki ederim inşallah sağ Salim kavuşucaz hepimiz ♥️
Minikkusum_ Alwayshope cok cok üzüldüm ağladım okurken 😓😓 Allah sabır versin inşallah Rabbim karnindaki bebeğinizi size bağışlasın sagsaglim alirsiniz insallah kucağınıza 😢😢🤲🤲❤❤❤❤❤
Smyr-12 Alwayshope gözlerim doldu,inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bu sefer ,burada hamile olan bütün anneler inşallah sağlıkla bebeklerine kavuşsun,hamileleiği bekleyenlere de tez vakitte nasip olsun inşallah .
Doruktoprak Alwayshope 😪😪 Allah ım bu sefer ki bebeğine uzun sağlıklı ömürler versin inşallah.. Okurken bile insan çok üzülüyor yaşayınca 😔😔 rabbim sanada bebeğede sağlık versin inşallah..
Kizcek Alwayshope canim kizkardesim, allah saglikla kavustursun bebegine. Allah sabirlar versin cok zor.
Tugcemre08 Alwayshope doğum hikayenizi heyecanla bekliyorum 16. Haftamdayım. Meleğiniz sizi bekliyor olacak. Ne desek boş. Rabbim bir daha yaşatmasın. Bebeğinize size ve tüm hamişlere sağlık diliyorum…
Alwayshope Tugcemre08 amin inşallah çok sağolun♥️ İnşallah o gün nasip olursa seve seve yazıp kendimi hatırlatıcam doğum hikayemde ☺️
Alpveannesi Alwayshope canim basın sagolsun çok üzüldüm. Benim ikinci gebeliğim ve bebeğim 2 hafta geriden geliyor. Son kontrolde suyu da azalınca Zeynep Kamilde yattım bir hafta perinatoloji bölümünde. Sonra suyum düzeldi bebekte geriden gelse bile büyümeye devam ettiği için düzenli kontrollere gidiyoruz sadece. Benim bebeğimin göbek kordonunda 2 atardamar yerine tek atardamar varmış. Olabiliyormuş böyle geriden gelme. Ben de çok korkuyorum. Bazı geceler hep rüyamda bunu düşünüyorum uykuya dalmadan hareketlerini saymaya çalışıyorum bütün gece. Çok zor bir süreç. Kordosentez yaptırdık herhangi bir genetik hastalığı olup olmadığıni öğrenmek için. Bakalım artık hayırlısı. Umarım sağlıkla doğar. Ama içten içe her ihtimale hazırlıyorum kendimi. Umarım sende sağ salim kucağına alırsın bebeğini. ❤️
Alwayshope Alpveannesi hiç korkmayın inşallah doktorunuz dikkatliyse emin olun hiç bişey olmaz ben doktor hatasından yaşadım ne varsa inşallah sağ Salim vakitli zamanda kavuşun ♥️
Nur34can Alwayshope korku sardı beni bilmiyorum sizede çok üzüldüm rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip eylesin inş