fpkprensesim Tek yumurta ikizleriydi ayni kesede olduklari ve ayni eşten beslendikleri için aralarinda kan ve su çalma durumu oluyormuş bi bebek diğerini besleyen damari kanı ve suyunu kapatir calarmis bizim de öyle oldu o yüzden bebeğin biri beslenememis 1 , 1 buçuk aydır falan çok fazla ağrım vardi ve karnim morarmışti o dönemler başlamış bu durum her doktora gittiğimde doktor idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söylüyordu ama o dönemler de bilseydi tedavisi oluyormuş hemen ama biz son evrede fark ettiğimiz icin yapilacak bisey kalmamıştı ben peritanalog bölümüne gidince öğrendim orda söylediler ve kanın beni zehirlemeye başladığını benim de sıkıntıda olduğumu bebekleri almalari gerektiğini dediler ama ben inanmak istemedim zaten çok fazla sancim vardi akşama doğru normal doğumla doğdular sonra da yasamadilar. Cok teşekkür ederim Allahim kimseyi evladinin acisina yandirmasin