UmayAsya Kizlar bunun mali da çok güzel geldi müsline göre bir tik kalın ben 19 tl ye almıştım ama suanki fiyatı da değer buna da bakin almak isterseniz güzel geliyor https://ty.gl/jhbr2h9v
UmayAsya A_s_23 keşke 10 tl daha verip 3 tane alsaydın kuzum kargo bedavaya gelirdi iptal edebilirsen öyle yap bence
A_s_23 UmayAsya 3 tane çok gerekli değil cnm bence o kadara gerek yok bide biz yolun başındayız 11 haftaligiz nolur nolmaz
UmayAsya Demiralpmoms 😁valla inşallah güzeldir normal fiyatı 60 tl ona göre biseydir diye düşünmek istiyorum bende ilk kez aldım daha önce tanesine 18 tl vermiştim güzel gelmişti bundan da ümidim var bakalım 😄
Demiralpmoms UmayAsya normal fiyatı zaten yüksek olduğuna göre öyle değerlendirmek lazım güzel bir alışverişti😁 sağol canım
UmayAsya Scarlettinannesi inşallah çabamıza değer alana kadar 3 kez sepetim boşaldı baya çaba sarfettim 😁😁
cipiti Melisa_eker henüz kullanmadım ilk gebeliğim ama alt açma örtüsü banyo sonrası kurulama yazın üzerine ince örtü olarak bir çok kullanım yolu var puset örtüsü gibide kullanilabilir
UmayAsya defne09 bende öyle yaptım ama cüzdana mı geliyor kupon yoksa butik olarak indirim kuponu mu🙄onu biliyor musunuz
UmayAsya Yeniyseniz almayın zaten sizin bileceğiniz iş benim doğumum yakın ve coook lazım olduğunu biliyorum 😊alıp almamak size kalmış
UmayAsya Melisa_eker kundak için yazın hafif rüzgarda bebek arabası icin kurulamak icin her şey de kullanılır battaniyenin incesi öyle düşünün hemencecik de kuruyor yıkanınca
HasibeBurhan12 1anne- bende ilk 10 tllikten 3 tane aldım kargoyla 39 tutuyor iptal edip 4 tane aldım kargo parasını ürüne vermiş oldum