1anne- cipiti benim sepette kargo bedava olması için 5 tane almam gerekiyordu bu da saçma geldi bende 1 tane 15₺, 2 tane de 10₺ olandan aldım toplam 35₺
HasibeBurhan12 1anne- bende ilk 10 tllikten 3 tane aldım kargoyla 39 tutuyor iptal edip 4 tane aldım kargo parasını ürüne vermiş oldum
UmayAsya Güle güle kullansın bebişler 😘😘😘ben böyle aldım bebeğin bütün eşyalarını baya uyguna ama burda paylaşmak hiç aklıma gelmemişti bundan sonra paylaşırım uygun gördüklerimi
HasibeBurhan12 UmayAsya https://m.trendyol.com/evim-home/mavi-muslin-bebek-battaniye-ve-agiz-bezi-4lu-p-66684892 Canım ben bundan sipariş ettim ama senin attığının içeriğinde battaniye artı müslin örtü var galiba farklı değil mi
UmayAsya A_s_23 keşke 10 tl daha verip 3 tane alsaydın kuzum kargo bedavaya gelirdi iptal edebilirsen öyle yap bence
Demiralpmoms UmayAsya 10 tl ye 2 tane aldım 120*120 😍 inş pamuklu güzeldir yorum yoktu hiç siz daha önce aldınız mı bu mağazadan 😊 teşekkürler buarada bayağı uyguna denk geldi
UmayAsya Demiralpmoms 😁valla inşallah güzeldir normal fiyatı 60 tl ona göre biseydir diye düşünmek istiyorum bende ilk kez aldım daha önce tanesine 18 tl vermiştim güzel gelmişti bundan da ümidim var bakalım 😄
UmayAsya Scarlettinannesi inşallah çabamıza değer alana kadar 3 kez sepetim boşaldı baya çaba sarfettim 😁😁