BeyazPapatya ToprakVeAnnesi35 Canım çok daha düşük değerlerle hamile olduğunu öğrenip sağlıklı gebelik geçiren çok kişi var önemli olan değerinin kaç olduğu değil gün aşırı ikiye katlaması içini ferah tut Allah büyüktür dünyaya geleceği varsa ona kimse engel olamaz ☺
Sevgigulsen ToprakVeAnnesi35 canım benim 74.74 tu ilk kan degerim. Iki gün sonra 300 küsür olmuştu sonra 1109 sonra 15 bine fırladı.. geç döllenme olur benim de öyle. Oldu 3 haftalıkken 74 tu değerim şuan maşallah hersey iyi gidiyor.. önemli olan değerinin iki günde bir iki katına çıkması.. Hiç canını sıkma degerin artar benim arttıysa senin çok rahat artar rabbimin izniyle 🙂)
ToprakVeAnnesi35 Sevgigulsen hadi inşallah ya. İnsanın içinde bir korku oluyor işte ya olmazsa diye. Hakkımızda hayırlısı en iyisini bilir rabbim. Sağ salim alın kucağınıza bebeğinizi inşallah
Dlrcem ToprakVeAnnesi35 sana düşük diyen hemşireyi şikayet et bence canım. Betahcg oransal bi değer değildir. Önemli olan ilk kan ve iki gün sonra verdiğin kan arasındaki 2 kat artıştır. İnsanların 26 çıkıyo ama işini bilen sağlıkçılar asla bu değer düşük demiyolar. Hiiiç canını sıkma. Değerin gayet normal. Artışı takip et
ToprakVeAnnesi35 Dlrcem teşekkür ederim içime su serptiniz hepiniz Allah razı olsun. Bakalım tahlil verdim bugün
Kelebek29 İlk değeri. 28 di. 2 gün sonra 88 çıktı ve bıraktım bir daha ölçtürmedim şimdi 24+5 im önemli olan 2 günde 2 kat artması sen takılma sakın rakamlara bir dahada ölçtürme doktor gerek görmedikce çünkü psikolojiyi bozuyor
Nudi ToprakVeAnnesi35 benim 96 çıktı perşembe yaptırmısdım sonra cumartesi kan verdim 200 oldu salı tekrar gittiğimde 1056 olmuşdu ilk hamileligimde de 450ydi 4 haftalık demişti gayet iyi bir sonuç
Sblcskn ToprakVeAnnesi35 benim adet günüm 3 gün geçtiğinde değerim 600 du 2 gün sonra 1000 oldu ve ben şuan 33 haftalık ikizlerime hamileyim. Yani içini ferah tut umarım bebeğin seninledir.
deletedmom43 Havvacerenn Hamilelik olmaz mı? 🙂 Kız değeri artaraa hamile işte. Ne düşük değerler gördük. 🙂
ToprakVeAnnesi35 Havvacerenn sen neden böyşe dedin şimdi çok merak ediyorum ben. Adetim 6 gün gecikmişti henüz?
ToprakVeAnnesi35 Yarın belli olur o zaman artış var mı yok mu yazarım. Hepimize çok teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin canlarım😘