Kızlar lütfen biriniz içimi rahatlatsın ya🙁 cuma günü 4+5 günlük hamileydim beta hcg değerin 634 çıkmıştı. Dr daha çok küçük falan dedi. Pazartesi testi tekrarla dedi. Başka da bir şey demedi. Bugün sağlık ocağına gittim kan vermek için. Oradaki hemşire 634 değerinin 4+5 günlük gebelik için az olduğunu söyledi. Sonuç yarın çıkacak sanırım ama ben çok huzursuz oldum. Bir de burada okuduğum postlarda hep bu haftalarda hcg değerleri daha yüksek. Benimkinde bir sorun mu var anlayamadım🙁 yardımlarınız için teşekkür ederim hepiniz