kardelen214 amin canım inşallah. Allahım canı gönülden isteyen herkese evlat sahibi olmayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻 Ben gecelerce ağladım, eşim ülke dışında görevlerdeydi. Kimse Yanımda olmadı. Kaynanam ve sülalesi tarafı kısır demeye başladı bana. Kocam yokken nasıl hamile kalabilirdim ki. Anlamadılar beni. Kaynanam tüp bebek yap dedi. Çok üzülüyordum çok yalnızdım. Çakşır kökü suyu, hayıt otu tohumu, soğan suyu, ilaçlar denemediğim birşey kalmamıştı. Bir gün kendim internetten hamile kalmanın yollarını araştırırken denk geldim hsg ye. Bu neymiş derken gittim doktora hemen çek dedim parası önemli değil. Anestezisi oldu ve kaynanam ben gelemem kocamı bırakıp dedi. Tek başıma erkek kardeşimi alıp gittim. Hemşireler üstünü giydirecek biri var mı dedi ben ayılırken, hayır dedim erkek kardeşim ile geldim. Hemşireler giydirdi iç çamaşırımı üstümü. Bu şekilde 1,5 yıl sonra hamile kalabildim önce Allahımın vermesi tabi sonra film sayesinde. Geçen yıl şubat ayındaydı 1350 tl ödedim. Ama değer gerçekten pişman olmadım asla o ücreti ödediğime. Allahım isteyen herkese anne baba olmayı nasip etsin 🙏🏻 Bende sağlıkla hayırlısıyla kucağıma alırım inşallah yavrumu 🙏🏻🙏🏻 Şimdi kaynanam kalkmış torununu sevecek oluyor. Aslında hiç haketmiyor ama Allah görüyor. Allah a havale ediyorum onları, beni çok üzdüler. Dilerim Allahtan onların da benim yüreğimi yaktıkları kadar yürekleri yansın. Çok zor zamanlardan geçtim. Anlatsam ağlarlar. 🙁🙁