EsrSvm Mom089 Canım bende İstanbul Echomar’da anestezi olmadan çektirdim.Sadece 10 15 sn şiddetli adet sancısı oldu.İlaç verildikten sonra ağrı hemen kesiliyo zaten hiç merak etme.Oda ya alınmam giyinmem vs herşey 25 dk kadar sürdü.Sonrasında 1- 2 saat pembe akıntım geldi o kadar.Çekimi sabah yaptırmıştım akşama kadar İstanbul’u gezdim düşün.Korkulacak hiç birşey yok ☺️
Mom089 EsrSvm ayy🤭 harika, beni çok korkuttular o halde .. Bir an önce çekilsin de ben de şöyle rahat rahat soranları bi ferahlatayım.. Zaten o küçük fındık bi olsun, poposunu ısırmayı planlıyorum çok naz yaptığı için 🤭🤭🤭🧚♂️
EsrSvm Mom089 Aynen öyle kuzum inan bende çok korkuyordum eşim bile çok korkmuştu.İşlem bitip yanına gittiğimde bu kadar iyi olmama şaşırmıştı hatta☺️ Sana tavsiyem eğer imkanın varsa iyi bir yerde çektir. C kollu cihaz olan yerlerde acı neredeyse minimuma iniyor ☺️
Mom089 EsrSvm İzmir İrenbe Tüp Bebek merkezinde çektirmeye karar verdim herkes çok ilgili güleryüzlü:) film orada çekilecek görüntüleme başka bir yer de olacak sanırım
EsrSvm Mom089 Hakkında hayırlısı olsun canım benim inşaallah bu ay bende dahil tüm bekleyenler güzel haberler alsın inşaallah ❤️☺️
kardelen214 Ozgeyuce46 eğer yumurtlama gününden eminsen test yapabilirsin canım 13 gün geçmiş dediğine göre bir dene testi istersen beş tlliklerden al
Ozgeyuce46 kardelen214 tamam alacağım inşallah herşey güzel ici m anlattığını çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🤲🏻
Aloneanqel Mom089 anestezili çektirdim canım. Ağrı sızı kanama olmadı. 30 dk sonra Sonucu doktor açıkladı. Sıkıntı yok dedi. Eve gittim duşumu aldım. Bu kadar
Mom089 Aloneanqel bana da anestezi uygulanacakmış. sonrası için biraz tereddütlendim herkes çok ağrım oldu kanamam oldu diyip duruyor
kardelen214 Aloneanqel Mom089 rahim filmiyle alakalı olarak filmden sonra ilişki için kimi doktor öneriyor kimisi bu ay korunun dyor o olayı anlayamadm
-sevgikelebegi12 kardelen214 Mom089ç adetten sonra gidileceği için biraz daha kanama olabiliyor anestezili olmuştum bende kendime geldiğimde aglıyodum ilaçların etkisiydi sanırım
Jrhazar kardelen214 merhabalar.. çekilen ay içerisinde korunmayı öneriyorlar çünkü ilaçlı rahim filmi çekilirken içeriye verilen ilaç kontras bebege zararlı olabilir.. 1 ay korunun diyorlar
Aloneanqel kardelen214 canım ben bir ay ilişki yaşamadım filmden sonra. 2. ay döllenme olmadı. 3. Ayı hamile kaldım
kardelen214 Ozgeyuce46 Amin canım senden de.Hadi yap bakalım güzel haberlerini bekliyorum her şey gönlünce olsun