Buketkucuk ya 🌸🌸 çok sevindim, hem sorun olmadığına hem de bebişin olduğuna 🙏🏻🙏🏻 inşallah ben de bebeğime hamile kalınca böyle güzel moraller verebilirim🌸 benim eşim de çocuk konusunda çok hassas bir anne ne hissediyorsa o da aynı şekilde her ay üzülüp küçük çocuk gibi ağlıyor.. Bir de sorun benden kaynaklanınca ben de üzülüyorum istemsizce 🙏🏻 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın