Tabiki eşin kalmalı bence. Bende 33haftamdayım hastaneye refakatçi sqdece 1 kişi alıyorlar annem mi eşimmi kalsa bilemedim🤦🏻♀️ Bebeğin ilk gününde eşimi uzak bırakmak istemiyorum ama emzirme falan yapabilcekmiyiz eşimle blmiyorum, 6yaşında bir oğlum var onun yanında da annem kalsa iyi olur aslında ama bakalım napcaz