ezgicomert Benim doğumlarda eşim veya annem kaldı.Kayınvalidem sadece tv izlesin ve bağıra bağıra konuşsun şeklinde olduğundan hem de rahat edemeyeceğim için istemedim.Zira 3 normal 1 sezaryenim var.Normallerde hemen sonra duş almıştım, bez değişmesi (kendinin) yıkanmak tuvalet vs kayınvalidemle mümkün değil yapamazdım. Bu doğumumda da oğluma annem bakacak, ben eşimle sancılar başlayıp sıklaşınca gidip gelcem.