Sezeryan olacaksa tecrübeli biri kalsın. Benim bugün 16. günüm sezeyan oldum. Hareket edemiyorsun zaten, emzirmek sıkıntılı süt de gelmiyor hemen. Eşim kaldı birkaç saat mama verecek şırınga ile korkuyordu nasıl yapacağını ben de yardımcı olamıyorum. Yazık onlar da strese giriyor. Geri kayınvalidemi getirdi ikisi de kaldı. eşim de evden battaniye falan getirdi yere falan serdi öyle uyudu😀 tuvalet ihtiyacında falan eşim götürdü hep. Yani mümkünse ikisi de kalsın 😀