Eceilkarr ilk sancı çıktığında 30 daydım ama siz lütfen telaşlanmayın.. ben zor bir dönemdeydim o zaman bir gün önce covid olduğumu öğrendim ertesi gün kadın doğuma gittim kontrol için o şekilde çıktı sancı… belki o an strestendi, belki covid tetikledi, belki de bizim oğlan erkenci hiç bilemiyorum. O haftadan beri takipteyim.
bugün hareketleri azaldı, çok aşağıda hissettim bir de hareketlerini kafası da aşağıda olduğu için kanala falan mı girdi diye korktum. Yani hiç geçmeyen bir rahatsızlık hissi var karnımda nasıl anlatayım afedersiniz 10 gün tuvalete çıkmamış gibi. Bir de işte ara ara kasılıyor, toplanıyor semsert oluyor karnım.
yarın güzelce bakar doktorunuz inşallah her şey yolundadır 🙏🌸