Benim 30. haftamda başladı, ay poposu ay kafası diye severken meğersem kasılmaymış onlar. Nst de sancı çıktı ben şok. Şu an 34. Haftadayım, acile geldim aynı sebepten, yatışım yapıldı ciğer geliştirici vuruldu… sancı da olabilir kızlar ihmal etmeyin özellikle haftanız erkense.
ben bugün iyidir bir şey yoktur ama kafam rahat etsin, rahat uyuyayım bi gidip gelelim diye geldim hastaneye. Yatırdılar ya beni 🥴🙃